♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Wednesday, 12 December 2012

Mini wywiadzik ♥

Zamieszczam mini wywiadzik, ktory wlasnie ukazal sie na blogu
(McDulko dziekuje ci za to wyroznienie i przepraszam, 
ze musialas tak dlugo czekac na odpowiedzi o.0)
Publikuje go rowniez tutaj bo wiele osob pisze DO MNIE z roznymi pytaniami - O MNIE, 
wiec prosze bardzo troszeczke MNIE.
( Poza tym to dziekuje bardzo za takie piekne wprowadzenie i zakonczenie
 - czuje sie lekko zawstydzona, a nawet bardzo 0.o)
...

 inspiromania part4: z wizyta w niebie

 

Istnieja takie miejsca na ziemi i takie osoby, ktore sa po prostu niebianskie... Agata wraz ze swoimi aniolami swtorzyla niebo na ziemi... jestem zachwycona jej pracami i nia sama... coz ja sie tu bede rozpisywac... zalaczam nasz malutki wywiadzki i zdjecia i zapraszam na chwil kilka do nieba Agaty




1. Co kochasz robic i co planujesz w najblizszym czasie pokochac robic?
Trudno jest mi powiedziec co konkretnie kocham robic. Sklada sie na to wiele elementow, ale wszystkie wiaza sie jakby w jedno. Kocham szyc moje skrztydlate "laseczki", kocham je ubierac, stylizowac, fotografowac, kocham mojego bloga i caly klimat z nim zwiazany.... W najblizszym czasie ....hmmmmm... chcialabym sie wciaz rozwijac, doskonalic, pojsc znow o pare krokow do przodu. W ktorym kierunku to tak naprawde pojdzie - to sie jeszcze okaze, ale jesli bedzie to zwiazane z moimi aniolami to napewno to pokocham.
2. Czym jest dla Ciebie pasja?
Uwazam sie za niesamowita szczesciare, ze w ogole odnalazlam w sobie pasje. Cos bez czego nie umialabym juz zyc i nie chcialabym inaczej. Ta pasja jest moim sposobem na zycie i moja codziennoscia. Czuje sie spelniona w kazdym calu, co nie znaczy ze nie szukam nowych celow i nie mam potrzeby rozwijania sie. Sama sobie podnosze poprzeczke i tak jak juz kiedys powiedzialam - jestem sama dla siebie szefem - katem ;) Nie odpuszczam. Poki nie skoncze tego co zaplanowalam - nie odpoczywam. Chodze pozno spac, wstaje raniutko. Dzien mam poukladany co do minuty i nie znosze kiedy cos pojdzie nie po mojej mysli. No a zdaza sie ... przede wszystkim jestem mama trzylatki !!!!!
Gdyby to co robie nie bylo moja pasja, nie umialabym zachowac takiej "dyscypliny".
3. Co wprowadza Cie w stan szczescia?
Kiedy siadam przy swojej maszynie, na stoliku stawiam kubek z kawa, wlaczam zelazko, lampke, otwieram szafki z tkaninkami... Wtedy jestem szczesliwa, wtedy zaczyna wszystko "fiurgac" . Nie mozna mnie stamtad odciagnac ;)
4. Jak wiele aniolow uszylas? Czy prowadzisz "statystyke"? Czy pamietasz tego pierwszego?
Szczerze mowiac nie wiem dokladnie jak wiele aniolow uszylam. Blog jest jakby moim pamietnikiem, prawie wszystko jest w nim "udokumentowane", ale nigdy nie przyszlo mi do glowy zeby je policzyc. Mam opublikowanych okolo 200stu postow, w kazdym sa zdjecia aniolow. Teraz publikuje jeden post z jednym aniolem, ale wczesniej bylo ich kilka naraz.
Pamietam mojego pierwszego aniola - nie ma go na blogu!
Nie przegladam poczatkow mojego szycia i blogowania o.0 ... Ale niech to tam wszystko bedzie, bo od tego sie zaczelo i mam do tego ogromny sentyment.
5. Skad pomysly na takie piekne stylizacje?
Jestem zafascynowana kolorami, uwielbiam je laczyc, mieszac, bawic sie nimi. Mam juz pokzazna kolekcje tkanin i to one sa dla mnie inspiracja, otwieram swoja pracownie i juz od razu wiem co robic. Zupelnie niepostrzezenie stworzylam specyficzny styl ubieranie i stylistyke swoich aniolow i na tym glownie bazuje. Pomysly przychodza w trakcie tworzenia wiec nigdy nie martwie sie, ze nie wiem od czego zaczac. Jesli cos mi do czegos nie pasuje - zmieniam do skutku. Ale zazwyczaj trafiam za pierwszy razem z kompozycja i polaczeniem kolorow.
Kilka razy zdazyla mi sie pustka w glowie, ale tylko przy specyficznych aniolach na zamowienie. 
6. Jaki jest Twoj styl pracy? ( w ciszy? sama? robisz kilka na raz, czy tylko jednego?)
Nigdy nie szyje od poczatku do konca jednego aniola. Nie potrafie skupic sie na jednym. Bo zwykle kiedy mam jakas koncepcje to ma ona wiele rozwiazan lub wariantow i musze je natychmiast zastosowac. Najpierw szyje sobie kilka cialek i kiedy mam juz gotowe "modelki" zaczyna sie burza mozgu. Zwykle szyje malymi seriami, mini kolekcjami - w podobnej kolorystyce lub stylistyce. Skonczylam szkole projektowania ubioru wiec dlatego tak dzialam. Od ogolnej wizji do szczegolu.
Pracuje o roznych porach, dlatego raz jest to w ciszy kiedy indziej wsrod pisku i zabawy mojej Amelki, czesto przy dobrym filmie lub serialu. W dzien zwykle staram sie szyc elementy wymagajace maszynowego szwu, a wieczorem czy w nocy wszystko sobie razem zszywam, stylizuje, fryzuje, wymyslam detale. 
Obie ksiezniczki sa zachwycone pracami Agaty, ktorej szalenie dziekujemy, ze znalazla dla naszego palacu chwilke czasu i zaszczycila nasze skromne progi swoja obecnoscia. Agatko BARDZO BARDZO DZIEKUJEMY

McDulka

 To ja bardzo bardzo dziekuje Dziewczynom!






33 comments:

  1. Można powiedzieć, że jestem prekursorką opiekunką Twoich Aniołków! Bo nie każdy może się pochwalić, Ze jest posiadaczką Twoich pierwszych cudeniek!
    Choć ja kocham wszystkie Anioły nie mam daru ich tworzenia, szkoda no ale co zrobić! ;) Przynajmniej mogę podziwiać i tak robię za każdym razem jak do Ciebie zaglądam!
    Szkoda, że Ty już do mnie nie przychodzisz z serduszkiem ale rozumiem teraz przecież tyle Duszyczek do Ciebie zagląda co tam ja...;)
    Ale tęsknię za czasem kiedy nas było mniej i byłyśmy tak bardziej razem....
    Ps.Pięknie wyszłaś na tym zdjęciu! Niczym Anielica! ;)Buziak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozany Aniolku..... OMG! Ale ze mnie !@#$%^&*(....
      Bede cie przepraszac , az mi wybaczysz....
      I still love you ♥ ...

      Delete
    2. Wybaczam, wybaczam! ;)Nie musisz przepraszać wszystko rozumiem ale jak napisałam po prostu tęsknię za tymi czasami jak było bardziej spokojnie i kameralnie w tym naszym blogowym świecie! Jedynie co mogę to się przypominać tak abyś nie zapominała o swojej największej fance! ;)No i podziwiać jak pięknie rozwijasz swoją pasję! ;)

      Swego czasu zmieniałam adres bloga i teraz abyś mogła czasem do mnie zajrzeć musisz zapisać sobie ten aktualny!♥

      Delete
    3. Potwierdzam - pięknie wyszłaś na zdjęciu :)
      Bo że aniołki śliczne, to już wiadomo od dawna :)
      Pozdrawiam serdecznie,


      _______________________
      www.WnetrzaZewnetrza.pl

      Delete
  2. ksiezniczki czuja sie zaszczycone, ze mogly goscic Twoje Anielskie Niebo
    dziekuje bardzo bardzo bardzo
    cudownie jest odkrywac, ze za blogami ukrywaja sie tak niesamowite istoty jak Ty
    buziaki slodkie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale... Ksiezniczki - zrobilyscie ze mnie Istote nie z tej ziemi hahahahaha nie jestem az taka niesamowita
      Dziekuje bardzo.

      Delete
    2. i tak ma byc! bos Ty istota iscie anielska

      Delete
  3. Cudowny wywiadzic rzeczywiscie odslania twoja prawdziwa twarz rowniez podziwiam gleboko:)

    ReplyDelete
  4. oj cudownie sie czytalo i widac ze to co robisz, robisz z pasja i z miloscia= dowodem na to sa nie tylko Twoje slowa ale i Aniolki - przecudne :)
    padam na kolana ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wole pokazywac jak wiele dla mnie znaczy tworzenie tych aniolow niz mowic o tym.... Ale od czasu do czasu tez trzeba cos powiedziec ;)
      Dziekuje serdecznie ♥

      Delete
  5. Ja czekam na to rozwinięcie Bardzo :))))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem Skarbie, ze czekasz..... Och! Juz niemoge doczekac sie przyszlego roku i nowych "rozwiniec" ♥

      Delete
  6. Twoje anielice są śliczne i bardzo oryginalne :)
    pozdrawiam
    marta

    ReplyDelete
  7. Super wywiad. W pełni zasłużyłaś na wszystko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alez mnie wszyscy pieknie wychwalaja. Dziekuje bardzo!
      Po takim kawalku ciezkiej pracy to najpiekniejsze wynagrodzenie ;)

      Delete
  8. piękna, mądra, uzdolniona... cóż tu więcej mówić...? może tyle, że z przyjemnością przeczytałam wywiad :)) buziaki ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojejejejej - uzdolniona wystarczy ;)A i tak czuje sie zaklopotana.
      Buziaczki Didre

      Delete
  9. Niebo na ziemi, sama prawda :)

    ReplyDelete
  10. Och ale się rozmarzyłam mogę czytać i czytać .To super wywiad i fajnie że to mogło się ukazać niech każdy ma choć namiastkę nieba na ziemi pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tylko chcialam powiedziec, ze jak ja jestem w trakcie tworzenie to tu nic nie wyglada jak w niebie... ani w domu ani w pracowni o.0

      Delete
  11. ależ przyjemnie sie ten wywiad czytało.....a te twoje szyjatka...ach co tu pisac..mistrzostwo:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze nie kistrzostwo, ale darze do tego. Dziekuje Ci bardzo !

      Delete
    2. OMG! ale ja to napisalam... to wszystko przez te pomagajace slowniki chyba .... chodzilo o mistrzostwo i dążenie ;)

      Delete
  12. Sama przyjemność czytać taki wywiadzik. Piękne zdjęcie!

    ReplyDelete
  13. Seus anjos são especiais parecem ter alma,suas fotos ,as cores ,tudo tão maravilhoso,sou sua fã!!
    Um abraço do Brasil!!!

    ReplyDelete
  14. Miło poczytać, i tak ciepło na duszy kiedy tu zagladam...pozdrawiam :)

    ReplyDelete