♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Monday 18 March 2013

Szyciowy Blog Roku


K♥chane Moje!
Wystarczy wpisac swoj adres mailowy i kliknac "Glosuj" ...
 Dla wszystkich glosujacych tez czekaja fantastyczne nagrody, naprawde warto...

A w mojej kategorii zglosilo sie tyle fantastycznych blogow, za ktore tez trzymam mocno, mocno kciuki!
Mozna oddac glos na kilka blogow ...

 Powodzenia Dziewczynki ♥

14 comments:

  1. Głosik oddany! Powodzonka! Pozdrówki

    ReplyDelete
  2. Dziękujemy Agaphciu za kciuki! Również życzymy powodzenia! :) Lalki górą! ;)

    ReplyDelete
  3. Również trzymam kciuki za Ciebie :)

    ReplyDelete
  4. posłałam głos :) powodzenia życzę !

    ReplyDelete
  5. Trzymam bardzo mocno kciuki! ♥

    ReplyDelete
  6. Jejku... Jejku... Oczywiście, że poklikałam ale ten post tak mi rumieńcem serce oblał... Kochana ♥

    ReplyDelete
  7. Dziekuje bardzo za oddane glosy!
    Bardzo, bardzo sie ciesze ;)

    ReplyDelete
  8. Witam
    Próbowałam zagłosować, ale udaje mi się, coś się blokuje... Czy jeszcze można czy już po czasie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juz kilka osob informowalo mnie, ze nie moga oddac glosu... Niestety nie wiem dlaczego! To jest bardzo przykre, ale dziekuje z calego serca za dobre chceci...

      Delete
  9. Gratuluję wygranej! Te piękne anioły zasłużyły na nagrodę.
    Spokojnych, radosnych Świąt Wielkanocnych.

    ReplyDelete